| 1394/03/25 | نرم افزار مدیریت مشتریان crm | |
نرم افزار مدیریت مشتریان crm
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) طلا، نرم افزاریست که با پشتیبانی از انواع رسانه های ارتباطی مانند تلفن، فکس، SMS، ایمیل و ... می تواند تمامی ارتباطات یک سازمان با مشتریانش را از مرحله بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش با ماژول های متنوع در خود ذخیره و مدیریت ... |
طلای نرم تلفن: 04432253601
|
09148348342
| |
| 1394/03/11 | تولید کننده نرم افزار های مالی- حسابداری | |
بسمه تعالی
شرکت پایا افزار
تولید کننده نرم افزار های مالی- حسابداری – اتوماسیون اداری تحت وب با بیش از 10 سال سابقه فعالیت
1- نرم افزار حسابرس آنلاین سطح اول 950.000ریال
2- نرم افزار حسابرس آنلاین سطح دوم 1.490.000ریال
3- نرم افزارحسابرس آنلاین سطح سوم 1.990.000ریال
4- نرم افزار... |
جبراییل حاجی زاده تلفن: 02188946262
|
950000
| |
| 1393/10/24 | نرم افزار مدیریت مشتری | |
با EBM طعم یک مدیریت موفق را بچشید!
یک مدیر موفق نیازمند سازمانی با اطلاعات یکپارچه میباشد تا در جهت کنترل سازمان خود بتواند به راحتی به این اطلاعات
سازمانی دسترسی داشته باشد. در عصر رقابت کنونی داشتن سیستمی هوشمند که بتواند این اطلاعات را پس از جمعآوری از
حالت پراکندگی و عدم تمرکز خ... |
گروه طلای نرم تلفن: 04135539401
|
توافقی
| |
| 1393/10/24 | نرم افزار crm | |
نرمافزار CRM طلا (پل ارتباطی بین مشتری و فروشندهی موفق)
در دنیای امروز با توجه به رقابت بسیار بالایی که در بین شرکتها و دیگر ارگانهای تجاری برای جذب و نگهداری مشتری وجود
دارد، استفاده از سیستمهای مکانیزه درزمینهی جذب و حمایت ازمشتری اجتنابناپذیراست.
نرم افزارCRM (مدیریت ارتباط... |
گروه طلای نرم تلفن: 04135539401
|
با 09195559428 تماس بگیرید
| |
| 1393/10/24 | نمایندگی فروش نرم افزار | |
اعطای نمایندگی فروش محصولات نرم افزاری گروه طلای نرم
گروه نرمافزاری طلای نرم عضو شرکت طرح اندیشان تولید در سال 1382 با حضور جمعی از متخصصان و با تکیه بر فعالیت تیمی و گروهی به شماره ثبت 6341 پا به عرصه فعالیت گذاشته است. نقطه قوت این تیم و ویژگی حایز اهمیت آن ، ابتکار و خلاقیت ، صبوری و ... |
گروه طلای نرم تلفن: 04135539401
|
تماس بگیرید
| |
| 1393/10/04 | نرم افزار های کاربردی | |
بر مبنای سفارش شما، نرم افزار تولید می کنیم.مشتریان متفاوت نیازهای متفاوتی دارند. منابع و استراتژی های آنان نیز متفاوت است. لذا نیاز به نرم افزارهای سفارشی دارند. کلید موفقیت ما در این بخش تهیه یک نرم افزار هماهنگ با نیازهای مشتری و بخش فناوری اطلاعات آنان می باشد.در مجتمع تحقیقاتی و مهندسی... |
شرکت طرح اندیشان توتید
|
توافقی
| |
| 1393/05/14 | نرم افزار حسابداری ،اتوماسیون بیمه،crm دلفین | |
شامل نرم افزارهای یکپارچه حسابداری مالی، اتوماسیون بیمه، مدیریت ارتباط با مشتریانCRM
•• صدور اسناد اتوماتیک حسابداری • حسابداری مالی پیشرفته • محاسبه کارمزد بازاریاب ها • امکان ثبت اقساط بیمه نامه ها • امکان ارسال ودریافت پیام کوتاه • امکان استفاده در شبکه • امکان اسکن کلیه اسناد و مد... |
خانم محمدی تلفن: 44280230?????122
|
تماس حاصل فرمایید
| |
| 1391/11/01 | سیستم ارسال گروهی اس ام اس | |
ارسال گروهی اس ام اسشما با استفاده و بهره گیری از سامانه اس ام اس قادر خواهید تبلیغات و اطلاع رسانی های شرکت و سازمان خود را در قالب پیام کوتاه برای مخاطبین خود ارسال کنید.قابلیتهایی نرم افزار:ارسال گروهی اس ام اسارسال اس ام اس تبلیغاتیارسال اس ام اس های طولانی بیشتر... |
فرشید ا...وردی تلفن: 09125502616
| | |
| 1391/11/01 | سیستم ارسال بلوتوث تبلیغاتی وگروهی | |
تحولی عظیم در صنعت تبلیغات و اطلاع رسانیسیستم بولوتوث هوشمند که بر طبق آخرین تکنولژی روز طراحی و ساخته شده ، قادر است هر اطلاعات یا فایلی را اعم از فیلم ، کلیپ ،متن ، عکس ، آهنگ و ... را تا شعاع 10 و 30و100 و200 و1000 متر به طور اتوماتیک به تمامی تلفن های همراه که در این محدوده قرار دارند ... |
فرشید ا...وردی تلفن: 09125502616
| | |
| 1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
| 1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |